سفارش تبلیغ
صبا ویژن

dARk ARt

Harry Potter 6

    نظر

 رالف فینیس در شاهزاده دو رگه در نقش ولدمورت حضور ندارد

 

رالف فینانس، بازیگر محبوب و معروف هالیوود که در سری فیلمهای هری پاتر در نقش بزرگترین جادوگر سیاه، لرد ولده مورت به ایفای نقش پرداخته بود در جدیدترین مصاحبه خود درباره شخصیت ولده مورت صحبت کرده است. او در این مصاحبه اعلام کرد که در فیلم شاهزاده دورگه در نقش ولده مورت حضور ندارد و هنوز هم از او برای بازگشت در همین نقش برای فیلم یادگاران مرگ دعوت نکرده اند.
او درباره اولین تجربه خودش در هری پاتر با کارگردانی مایک نویل، کارگردان جام آتش صحبت میکند و میگوید که تا جشن افتتاحیه (پریمیر) فیلم جام آتش اصلا کتاب ها را نخوانده است. در ادامه مصاحبه وی را خواهید خواند...

 

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: آیا شما در شاهزاده دورگه حضور دارید؟
فینانس: آنها هم اینک درحال فیلمبرداری فیلم هستند، خیر، من حضور ندارم.

خبرنگار: پس فقط برادرزاده شما در فیلم بازی میکند؟
فینانس: برادرزاده من بازی میکند. فکر میکنم فقط برای چند صحنه کوتاه در نقش کودکی تام ریدل بازی میکند. من متوجه شدم که بیشتر نقش جوانی تام ریدل را یکی دیگر از بازیگران با نام فرانک دیلان بازی میکند.

خبرنگار: و شما برای بازی در فیلم پایانی قرارداد امضا کرده اید؟
فینانس: هنوز که چیزی امضا نشده است، خیر.

خبرنگار: آیا احساس خوبی داشتید وقتی بازی خودتان را دو فیلمی قبلی که در آن حضور داشتید، می دیدید؟
فینانس: بله، بخصوص نخستین حضورم را بیشتر میپسندم. در دومین حضورم، فکر میکنم ولده مورت بیشتر در ذهن هری وجود داشت. در حالیکه در اولین حضورم با کارگردانی مایک نویل، صحنه بسیار خیالی در لحظه تولد دوباره ولده مورت وجود داشت، که من از انجام آن لذت بردم. من از ساخت فیلم لذت بردم، اما اقرار میکنم که هرگز مشتاق خواندن کتاب نبودم. آن تنها چیزی نبود که من بخواهم مشتاق خواندن کتاب بشوم. زمانیکه من به اولین جشن افتتاحیه فیلمی که در آن حضور داشتم رفتم، یک حس واقعی از طبیعت فوق العاده آن را احساس کردم.


شما میتوانید مصاحبه کامل وی را در اینجا مشاهده فرمایید!