سفارش تبلیغ
صبا ویژن

dARk ARt

بازیگر شاهزاده دورگه در حادثه چاقوکشی کشته شد

    نظر

**<بازیگر شاهزاده دورگه رابرت ناکس در حادثه چاقوکشی کشته شد>**

 

Telegraph گزارش می دهد که رابرت ناکس 18 ساله( مارکوس بلبی دانش آموز راونکلاو در هری پاتر و شاهزداه دورگه) شب گذشته بیرون از بار Sidcup لندن، بعد از تلاش بر حفاظت از برادر جوان تر خود از دست چندین مرد، بر اثر جراحت درگذشت.
کمپانی برادران وارنز طی اطلاعیه ای اعلام کرد: «ما همگی بر اثر این خبر شوکه و غمگین شدیم و در این زمان همدردی هایمان با خانواده وی است»

پلیس مرد 21 ساله ای را در روز دوشنبه در راستای قتل بازیگر نوجوانی که بخشی در فیلم بعدی هری پاتر که در نوامبر اکران می گردد داشت را متهم ساخت.

 

ناکس کسی که نقش مارکوس بلبی دانش آموز را در هری پاتر وشاهزاده دورگه بازی می کند در مشاجره کشته شد. دوستانش اظهار می کنند که به قتل رساندنش، می توانسته یک حمله انتقام جویانه به دنبال یک تماس تلفنی در هفته گذشته باشد.

قاتل 14 مورد نوجوان را به شدت امسال در پایتخت انگلیس کشته است.

یک مردی در سیدکاپ به داخل بار آمد که به دو چاقو مسلح بود و آن دو(رابرت و برادرش) را از میان پنجره دید. درگیری رخ داد و ناکس و برادرش جیمی، گزارش داد که تلاش می کردند تا همدیگر را حفظ کنند.

برخی از دیگران گفتند که جراحت های چاقو را تحمل می کرد. دوستان برادرش، تام هاپکینز 18 ساله و تاریک اوزرس 17 ساله، بر مرد مسلح مسلط شدند. درگیری با وی تا چند دقیقه قبل از آمدن پلیس ادامه داشت.

 

ناکس به بیمارستان برده شد و مسلما مرده !!

در یک اطلاعیه کوتاه بعد از مرگش، والدین ناکس، کالین و سالی گفتند: "راب مهربان و اندیشمند بود و می خواست که همیشه با دیگران کمک کند.

 

زندگی و روحی از مهمانی. او خیلی بیرون رو بود.ورزش ها را دوست داشت،و همیشه می خواست که با مردم گفتگو کند.

تولید کنندگان فیلم، برادران وارنر گفت: "ما همگی بر اثر این خبر شوکه و ناراحت شدیم و در این هنگام همدردی های ما با خانواده وی است.


باز هم تریلر پخش نشد!

    نظر

باز هم تریلر پخش نشد!

 

درحالیکه هیچ عکس و یا کلیپ تبلیغاتی از فیلم هری پاتر و شاهزاده دورگه منتشر نمیشود و مسئولان کمپانی برادران وارنر تصمیم به سکوت در این زمینه گرفته اند شایعاتی وجود داشت که اعلام میکرد تیزر تریلر شاهزاده دورگه در اکران فیلم ایندیانا جونز پخش خواهد شد.
فیلم ایندیانا جونز بروی پرده های سینما اکران شد و تیزر تریلر شاهزاده دورگه پخش نشد. همگان منتظر بودند تیزر تریلر تا جمعه این هفته منتشر شود ولی باز هم باید تایید کنیم فعلا هیچ خبر رسمی در این خصوص منتشر نشده است
به محض دریافت اولین خبرها، شما را درجریان خواهیم گذاشت.


فیلمبرداری شاهزاده دورگه تمام شد

    نظر

فیلمبرداری شاهزاده دورگه تمام شد

 

وب سایت رسمی اما واتسون، بازیگر نقش هرماینی گرانجر در فیلمهای هری پاتر خبر از اتمام فیلمبردای شاهزاده دورگه داده است. در خبر این سایت آمده است فیلمبردای شاهزاده دورگه شنبه گذشته، 17 می به پایان رسیده است.
این وب سایت در پایان وعده انتشار عکسها و تریلر های جدید از فیلم ششم هری پاتر را داده است.


فیلم 6

    نظر
فیلمبرداری شاهزاده دورگه

 

آخرین خبرها از محل فیلمبرداری فیلم شاهزاده دورگه در کلیسای جامع گلاسچرز حکایت از روند رو به جلو فیلم دارد.
همچنین سایت The Snitch خبری را منتشر کرده است که نشان میدهد به زودی محل فیلمبرداری به باکینگهام شایر منتقل خواهد شد. این سایت آغاز فیلمبرداری شاهزاده را در محلی با نام بارنهام از منطقه باکینگهام شایر اوائل ماه مارس اعلام کرده است. قرار هست این فیلمبرداری فقط در هنگام شب ها انجام شود، ولی هنوز هیچ گونه اطلاعی از اینکه شامل چه صحنه های در فیلم خواهد شد منتشر نشده است.
باید منتظر اطلاعیه کمپانی برادران وارنر باشیم!
warner bros


خبرهایی از فیلم یادگاران مرگ

    نظر

 خبرهایی از فیلم یادگاران مرگ

دیوید هیمن و دیوید بارون، تهیه کنندگان فیلمهای هری پاتر در جدیدترین مصاحبه خود با روزنامه دیلی تلگراف، خبرهای از قسمت هفتم مجموعه فیلمهای هری پاتر را اعلام کردند
دراین مصاحبه در رابطه با شایعه اخیر که گفته شده است احتمال دارد فیلم یادگاران مرگ دو قسمتی ساخته شود، دیوید بارون باری دیگر تاکید کرد که این احتمال وجود دارد و آنها درحال بررسی این موضوع هستند
او گفت: مسئله مثبت و واقعی این قضیه اینکه ما اگر اقدام به ساخت دوقسمتی فیلم کنیم دیگر هیچ گونه نگرانی از بابت اینکه چگونه تمام اتفاقات یک کتاب رو در دوساعت فیلم جای بدهیم؟ نخواهیم داشت...

 

 

اینکه ما هیچ گونه چیزی رو حذف نکینم فوق العاده خواهد بود. اما باید درمورد این موضوع به طور درست فکر کنیم. باید به این نتیجه برسیم که ما دو فیلمی را خواهیم ساخت که درواقع از یک فیلم سرچشمه میگیرد.
دیوید همین در ادامه درباره اینکه فیلمبرداری تا یک سال آینده آغاز نخواهد شد اعلام کرد: ما تا فوریه آینده فیلمبرداری را شروع نمیکنیم، ما نقشه ها خواهیم داشت، من مطمئنم که خیلی چیزهای دیگر درمورد فیلم هفتم در آینده نزدیک مشخص خواهد شد
درمورد کارگردانی فیلم هفتم نیز این دو تهیه کننده باهم اعلام کردند درحال حاضر چندین کارگردان را زیر نظر دارند و بازهم در آینده نزدیک جزئیات و نام کارگردان را اعلام خواهند کرد. دیوید هیمین در این زمینه گفت:
هنوز با برخی از آنها درحال مذاکره هستیم، و نامه های الکترونیکی بین ما رد و بدل شده است، ما برای تصمیم نهایی یک سال تمام را در پیش رو داریم.